סנאפצ'ט – עכשיו המגזין

האפליקציה, הפופולרית מאוד בקרב צעירים, השיקה מגזין תוכן מקצועי בניסיון להרחיב את עולמות התוכן שלה ולייצר שיחה על החיים לצד הטכנולוגיה

סנאפצ'ט הוכיחה לאחרונה שזה שהיא אחת מחברות הטכנולוגיה הכי מגניבות וצעירות בעולם (רוב הקהל שלה הוא בגילאי 10 עד 23), זה לא אומר שהיא לא לוקחת את עצמה ברצינות. החודש השיקה אפליקציית שיתוף התמונות, על שלל הפילטרים החמודים שלה, מגזין תוכן חדש בשם Real Life. במגזין הזה יכתוב צוות קבוע של חמישה כותבים מספר מאמרים מעמיקים בשבוע, על "החיים לצד הטכנולוגיה".
"
בין המאמרים שיפורסמו במגזין אפשר למצוא כתבה שמסבירה למה שימוש בטלפונים "איטיים" עלולה להיחשב בעתיד כנכות אמיתית, מאמר שמסביר למה האייקון העגול והמסתובב של טעינת האתר כל כך חשוב, או אפילו עיסוק בשאלה למה סרטי קולנוע כמעט אף פעם לא מצליחים לייצג נכון את רשת האינטרנט.
"

מי שמחפש חומר קל לקריאה  – זה כנראה לא המקום, אבל מאחר שעדיין מדובר בסנאפצ'ט תוכלו למצוא את הקלילות המוכרת בסלוגנים שממוקמים מתחת לשם המגזין, ומתחלפים בכל פעם שאתם עושים ריפרש, כמו "אנחנו יודעים שאתה צודק", "האם יש דרך יציאה?", "אתה נראה רענן (refreshed)" וכיצ"ב.
"
למה שסנאפצ'ט תבחר להשיק מגזין תוכן רציני? על פניו המהלך הזה נראה תמוה. למה שחברה, שכל כולה מבוססת על תמונות וסרטונים, תתחיל להשקיע בתוכן כתוב? הרי 100 מיליון (!) המשמשים היומיים הקבועים שלה יכולים לשלוח אינספור תמונות סלפי עם אוזני כלב, עיני מלאך, או קרני במבי, אז למה שהם ירצו להשקיע בקריאה – הרי זה כל כך שייך לעולם של המבוגרים…
"
להחלטה הזו יכולות להיות כמה סיבות, אבל אחת מהן די ברורה: אולי האפליקציה הזו, שכמעט כל המודל שלה מבוסס על תמונות שנעלמות תוך 10 שניות, פוחדת להיעלם בעצמה מהעולם שלנו באותה מהירות. נראה שסנאפצ'ט מנסה לגרום לנו לקחת אותה יותר ברצינות, בקונטקסט רחב ועמוק יותר. אולי נמאס לה להיתפס כטינאייג'רית של השכונה, והיא מרגישה שזה השלב להתבגר ולעבור לשלב הבא.

 

רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

עוד כתבות שיעניינו אותך

כל שנייה קובעת: כך תגרמו לאתר שלכם להפסיק לדמם כסף

זמני טעינה ארוכים יותר גוררים שיעורי נטישה מפחידים. גוגל תתחיל לסמן בקרוב אתרים איטיים במובייל, אז כדאי שתדעו איך להפוך אתר תוכן מזדחל למטוס סילון

ה"אקשן" מתחיל שם: למה אסור לכם לוותר על סרטונים

אם כולנו צורכים כל כך הרבה תוכני וידאו, ממה נרתעים מותגים שעדיין לא מייצרים אותם? כמה נקודות למחשבה לפני שמוותרים על סרטון ששווה אלף תמונות