9 תחזיות תוכן ל-2017

יותר וידיאו, יותר מדידה ויותר סיפורים על מעשים טובים. כך תיראה שנת התוכן הקרובה (ויש גם בשורה לעיתונאים)

כש-Storiez שלנו תהיה גדולה (והיא לגמרי בדרך לשם), אני מדמיינת אותה כסוכנות תוכן משוכללת ורבת זרועות, כמו הסוכנויות הגדולות בארה"ב בהן אני בוהה בעיניים כלות. אחת מהן היא חברת התוכן המופלאה contently, שאת הבלוג שלה אני קוראת בשקיקה מדי שבוע.

 

החודש, לכבוד 2017, פורסמו בבלוג של Contently סדרה של תחזיות מרתקות לטרנדים שישפיעו על תוכן מותגי בשנה הקרובה, בכל הרמות. הנה חלק מהן:

 

1. כלי תקשורת מסורתיים יפסיקו לצמצם את כוח האדם העיתונאי שלהם, ויתחילו להבין את הערך העצום שעיתונאים מייצרים עבורם. הם יבינו זאת לא רק בגלל הסיפורים שהם מפרסמים, אלא בעיקר כי הם מומחים בתחום החם ביותר בעולם – תוכן.

 

2. חלק ניכר מההשקעה בתוכן בשנה הקרובה יופנה לנושא של הפקת סרטונים קצרים ברשתות החברתיות. מדובר בהפסקת הפרסומות החדשה.

 

3. מצד שני, מותגים יבינו סוף סוף שהווידיאו לכשעצמו לא יציל אותם. הפקת סרטונים בפני עצמה אינה מספיקה כדי להגיד לעצמך שאתה "עושה תוכן": כמו בטקסט, גם הפקת סרטונים צריכה להיות איכותית, מדויקת ורלוונטית לגולש.

 

4. מותגים יתחילו לייצר יותר ויותר סיפורים של אחריות תאגידית, שמדגישים אנשים ופרויקטים העוסקים בגיוון, בקיימות ובמעורבות חברתית.

 

 

 

5. כותבים המועסקים עבור המותגים הגדולים יהיו מבוקשים ומחוזרים בדיוק כמו עיתונאים בכירים. לעבוד במגזין רד בול, לצורך העניין, יהיה ג'וב נחשב ממש כמו להיות עיתונאי בוול סטריט ג'ורנל.

 

6. בעולם של פוסט אמת, מותגים כבר לא יוכלו לפרסם מחקרים שונים ומשונים שמוכיחים שהמוצר שלהם הוא הכי טוב בשוק. הם יצטרכו להשקיע במחקר רציני, עמוק ויסודי, ולפרסם את כלל ממצאיו – גם חלקים שלא בהכרח מחמיאים להם – כדי לייצר אמינות.

 

7. מודל המדידה של ROI על תוכן ישוכלל ויעבור סוג של סטנדרטיזציה. סמנכ"לי תוכן יחויבו לייצר מדדים ולהראות תוצאות.

 

8. מותגים גדולים כבר מבינים היטב איך תוכן איכותי מייצר לידים, והרבה. השלב הבא יהיה לייצר תוכן סגמנטלי נוסף שיוביל את הלקוח שלב נוסף במורד המשפך השיווקי, ויקדם אותו עוד יותר לכיוון המכירה.

 

9. ההשקעה ב"Story telling" תהווה את ערוץ התקשורת המרכזי של מותגים, בכל הפלטפורמות.

 

רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

 

עוד כתבות שיעניינו אותך

ה"אקשן" מתחיל שם: למה אסור לכם לוותר על סרטונים

אם כולנו צורכים כל כך הרבה תוכני וידאו, ממה נרתעים מותגים שעדיין לא מייצרים אותם? כמה נקודות למחשבה לפני שמוותרים על סרטון ששווה אלף תמונות

כל שנייה קובעת: כך תגרמו לאתר שלכם להפסיק לדמם כסף

זמני טעינה ארוכים יותר גוררים שיעורי נטישה מפחידים. גוגל תתחיל לסמן בקרוב אתרים איטיים במובייל, אז כדאי שתדעו איך להפוך אתר תוכן מזדחל למטוס סילון