אמנות הציוץ

הנשיא טראמפ מוכיח בטוויטר: תוכן מותגי יכול לבוא בשלל צורות וגוונים. יש כבר מי שקורא לזה אמנות

הנשיא דונלד טראמפ הוא ללא ספק אחד המותגים הכי חזקים של התקופה האחרונה. קשה להתעלם מאינספור הכותרות שנשיא ארצות הברית ה-45 מייצר, אבל לתוכן המותגי הפופולרי ביותר שלו אחראי לא אחר מאשר טראמפ עצמו. מאז תחילת כהונתו (מבלי להתייחס לתקופה שקדמה לזה) התבטא טראמפ כ-1,300 פעמים בחשבון הטוויטר שלו. יותר מ-32 מיליון איש נחשפים לכל דבר שהוא מצייץ.
"
ציוצי הנשיא קיבלו באחרונה תשומת לב מיוחדת כאשר דובר הבית הלבן קבע כי מעמדם שווה למעמד של הכרזות רשמיות. הכרזה זו הביאה את חבר בית הנבחרים מייק קוויגלי, נציג דמוקרטי מאילינוי, להציע הצעת חוק שלפיה ציוציו יתועדו בארכיון המדינה, ממש כשם שכל מסמך רשמי אחר מתועד. אם תתקבל ההצעה, הנשיא לא יוכל למחוק עוד את ציוציו.
"
אם זה לא מספיק, עתה מקבלים הציוצים של טראמפ גם תוקף אמנותי. אתר MASHABLE מדווח כי חובב טכנולוגיה שוודי בשם פדר דינקלספיל, הציב על קיר הסלון בביתו מסך בגודל 32 אינץ' שמציג ב"שידור חי" את הפיד של ציוצי הנשיא. לצורך המיצג הזה נעזר דינקלספיל בחברת השילוט הדיגיטלי Visionect, ובטכנולוגיית E Ink, המדמה הדפסה על נייר על גבי מסכים דיגטליים.
"
דינקלספיל מודה שהוא בחן תחילה אפשרות להציג חשבונות טוויטר אחרים, אבל מסיבות ברורות חשבונו של הנשיא האמריקני הצליח לצוד את עינו. בשיחה עם MASHABLE הוא הסביר כי בכל פעם שהנשיא צייץ, הציוץ הזה הפך לאייטם חדשותי. "הדרך שבה הוא מצייץ היא דרך חדשה גם של פוליטיקה וגם של ניהול העולם", הסביר דינקלספיל. המיצג האמנותי החדש הזה דינמי במיוחד ומתעדכן באמצעות WiFi בכל חמש דקות, כדי שאף הגיג של הנשיא לא יפוספס.
"
באמנות כמו באמנות, ההחלטה אם היצירה טובה היא בעיניי המתבונן, אבל אי-אפשר להכחיש שמדובר בגבולות חדשים של תוכן שמייצר באזז. מעתה אל תאמרו "הציוץ" האחרון של הנשיא, אלא "היצירה" האחרונה של האמן טראמפ.
"
הטוויטים של טראמפ, האמוציות שהם מעוררים והמעורבות שהם יוצרים, מהווים דוגמה מצוינת לכך שתוכן מותגי יכול לבוא בשלל צורות, מידות וגוונים. הוא לא חייב להיות כתבה במגזין או עוד פוסט בבלוג הרשמי של המותג. למעשה, תוכן מותגי יכול להיות כל דבר שמעשיר את הקהל שלכם וגורם לו לרצות לחזור בשביל עוד.

 

רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

עוד כתבות שיעניינו אותך

כל שנייה קובעת: כך תגרמו לאתר שלכם להפסיק לדמם כסף

זמני טעינה ארוכים יותר גוררים שיעורי נטישה מפחידים. גוגל תתחיל לסמן בקרוב אתרים איטיים במובייל, אז כדאי שתדעו איך להפוך אתר תוכן מזדחל למטוס סילון

הסושיאל עושה רעש – אבל יש פלטפורמה חזקה יותר

גם בקרב צעירים, המייל חי ובועט. לפי נתונים חדשים, דוא״ל עולה על הרשתות החברתיות בפופולריות, בהמרות ובהגעת המסר לנמען. הגיע הזמן שתשקיעו בניוזלטר שלכם