פאשניסטה, תשתי משהו?

אנתרופולוג'י, רשת אופנה טרנדית במיוחד, מפרסמת מתכונים לקוקטיילים מגניבים בדיוק כמו השמלות שלה

יש לי חברת נפש בשם פולי, שהיא המתלבשת הטובה ביותר שאני מכירה. תוכלו לצפות בה לפעמים בשדרות רוטשילד מתחת למשרד שלה, משוטטת באיזו שמלה הורסת שקנתה בסייל (ועדיין, במחיר מופרך) בבוטיק פריזאי מטורף, ולרגע תטעו לחשוב שאתם בשבוע האופנה בניו יורק ולא תחת עננת עשן האוטובוסים המיוזעת בפינת הרצל.

 

פולי היא שהכירה לי את הסניף הלונדוני של אנתרופולוג'י (Anthropology), רשת אופנה מקסימה ומיוחדת עם מחירים בלתי ידידותיים בעליל. באנתרופולוג'י כל בגד נראה כמו יצירה קטנה בפני עצמו: כאילו קלאסי (שמלה, ג'קט, מעיל) אבל בעצם לחלוטין לא שגרתי, אופנתי, שובב ובעיקר ייחודי. אני בדרך כלל נכנסת, מודדת, מתלהבת – ואז מבינה שלעולם לא אעיז ללבוש בישראל את השמלה הסופר-אופנתית הזאת, הלא סימטרית, שכל כפתור שלה בצבע אחר.

הבלוג של אנתרופולוג׳י

לאנתרופולוג'י יש מותג חזק, מובחן ואפקטיבי: היא קולית, סטייליסטית, יצירתית ולא שגרתית. הבלוג שלה מתכתב עם אותם פרמטרים בדיוק, ופונה לא רק לפאשניסטות מושבעות כמו פולי, אלא גם לבחורות כמוני שרוצות לפעמים לפלרטט עם הפרסונה האופנתית שהן מקוות שמתחבאת איפשהו בתוכן. תמצאו שם המון רעיונות עיצוביים, תמונות יפהפיות – וגם, תאמינו או לא, לא מעט מתכונים להכנת קוקטיילים.

 

איך קשורים מתכוני קוקטיילים לרשת אופנה? הרי אנתרופולוג'י לא מוכרת סירופים ולימונים, ולא מייצרת שום רווח כספי מעידוד הצרכניות שלה להתמחות בהכנת קוקטיילים. התשובה, כמו תמיד, קשורה לתוכן מותגי חכם ומקורי: כמו הבגדים, הקוקטיילים כוללים תמיד מרכיבים וטעמים ייחודיים, שמפגינים את הסגנון האופנתי הייחודי של הרשת. זו הגרסה האלכוהולית של הבגדים: אותה שמלה שובבה ולא שגרתית, רק בצורת קוקטייל.

גם מתכוני האוכל שמופיעים בבלוג הם תמיד משעשעים ומקוריים, ומספקים סיבה מצוינת לגולשים לחזור אליו שוב ושוב. הם משעשעים, מקוריים, ומחזקים את אנתרופולוג'י כמי שאפשר לסמוך עליה בעניינים של טרנד.

 

אנתרופולוג'י הצליחה לפצח את סוד הקסם החמקמק של תוכן מותגי נכון: יש לה בלוג שמספק ללקוחותיה תוכן אמיתי, בעל ערך, כזה שלא דוחף לך בכוח מוצרים אלא מנסה לחלק איתך את הידע שהרשת חושבת שאת מעוניינת בו. אנתרופולוג'י מרוויחה בכך פעמיים: הטראפיק לבלוג הולך וגדל והתגובות נלהבות, והתוכן מחזק משמעותית את תדמיתה כמובילת אופנה וכמנטורית סטייליסטית שכדאי להקשיב לה. אחרי הכל, אם היא מעודכנת כל כך בקוקטיילים ובמתכונים מגניבים במיוחד, היא בטח יודעת גם משהו על השמלה הנכונה.

 

 

רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

עוד כתבות שיעניינו אותך

כל שנייה קובעת: כך תגרמו לאתר שלכם להפסיק לדמם כסף

זמני טעינה ארוכים יותר גוררים שיעורי נטישה מפחידים. גוגל תתחיל לסמן בקרוב אתרים איטיים במובייל, אז כדאי שתדעו איך להפוך אתר תוכן מזדחל למטוס סילון

הסושיאל עושה רעש – אבל יש פלטפורמה חזקה יותר

גם בקרב צעירים, המייל חי ובועט. לפי נתונים חדשים, דוא״ל עולה על הרשתות החברתיות בפופולריות, בהמרות ובהגעת המסר לנמען. הגיע הזמן שתשקיעו בניוזלטר שלכם