אני בחופשה, מדבר עם דולפינים

רשת מלונות ווסטין פיתחה סדרת הודעות Out Of Office ייחודית ומצחיקה, שנועדה להזכיר לאמריקאים לנצל את ימי החופש שלהם

תודה על הודעתך, אבל אני מחוץ למשרד כרגע. אני בחופשה, שוחה עם דולפינים בלגונה טרופית יפהפיה. הם יצורים חכמים ומקסימים, ובזכות האדישות הטבעית וסגנון השיער האטרקטיבי שלי הם קיבלו אותי כאחד משלהם. כשאשוב, אבקש שתפנה אליי בשם החדש שהלהקה המאמצת שלי נתנה לי: סקוווייייייייקקקק!

תודה מראש.

 

אלפי אמריקאים קיבלו את ההודעה המצחיקה הזאת כששלחו מיילים לחברים שיצאו לחופשה, באמצעות תוכנת Out of office מיוחדת של רשת מלונות ווסטין. במקום ההודעה הסטנדרטית המשמימה "יצאתי לחופשה, אחזור עוד שבוע, ליסה מחליפה אותי", הרשת מציעה לגולשים להתקין במייל שלהם מבחר הודעות מצחיקות במיוחד, שיישלחו לכל מי שישלח להם מייל.

 

איך זה עובד? נכנסים למיני סייט המיוחד שבנתה החברה, עונים על כמה שאלות קצרות ("איזו סוג חופשה, עם מי אתה נוסע, לכמה זמן") ומקבלים הודעה מותאמת במיוחד בשבילך, מצחיקה ביותר, בגרסת וידיאו עם קריינות – אותה אפשר כמובן לשתף מייד ברשתות החברתיות.

 

המטרה של רשת ווסטין הייתה לעודד אמריקאים לנצל את ימי החופשה שלהם: על פי ממצאי מחקר בארה"ב, התושבים מנצלים בממוצע רק 16 מ-21 ימי החופשה המגיעים להם. כדי לעשות זאת, ובמקביל גם להזכיר להם לבחור באחד ממלונות הרשת ליעד הבא שלהם, חברה ווסטין למקסוויני'ז (McSweeney’s), הוצאה לאור מהוללת מסן פרנססיקו, וביחד עם הסאטיריקנים הטובים ביותר שלה ניסחה את לשון ההודעות ("תודה שחיפשת אותי. אני לא יכול להתעסק עם ההודעה שלך עכשיו, כי גיליתי שאני ממש טוב במצנחי רחיפה ואני חייב להתאמן. היית מאמין שאין מדליה אולימפית לספורט הזה?!"), והשיקה את ה-Out of office generator.

 


סרטון out of office של ווסטין. הומור לא מסחרי

 

הרעיון המעולה הזה הוא תוכן מותגי במיטבו: ווסטין לקחה מוצר סטנדרטי, יומיומי וחסר ברק, שכולנו מכירים אותו ומשתמשים בו בלי להקדיש לו דקה של מחשבה, והפכה אותו לפרסונלי, יצירתי, משעשע וייחודי. היא דאגה לא להכניס, כמובן, אף תמונה של מלון שלה או שום סימן מסחרי אחר, למעט שם הרשת שמופיע במסך הסיום של הווידיאו. כך היא מאפשרת למשתמשים להשתמש במוצר מבלי להרגיש שהם משמשים פרסומת מהלכת למותג.

 

"האמריקאים לוקחים פחות ופחות חופשות, וזה מדאיג אותנו", סיפר בראיון בוב ג'ייקובס, סגן נשיא ומנהל מותג ווסטין, "לכן החלטנו להכפיל את ההשקעה שלנו בקמפיין ולהזכיר לגולשים שימי החופשה שלהם יכולים להיות חווייתיים ונפלאים. השקת Out of office generator נועדה לשתול לצרכנים את רעיון החופשה עמוק בראש, ועל הדרך, אני מקווה, גם לעורר כמה צחוקים".

 

 

רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

עוד כתבות שיעניינו אותך

הסושיאל עושה רעש – אבל יש פלטפורמה חזקה יותר

גם בקרב צעירים, המייל חי ובועט. לפי נתונים חדשים, דוא״ל עולה על הרשתות החברתיות בפופולריות, בהמרות ובהגעת המסר לנמען. הגיע הזמן שתשקיעו בניוזלטר שלכם

כל שנייה קובעת: כך תגרמו לאתר שלכם להפסיק לדמם כסף

זמני טעינה ארוכים יותר גוררים שיעורי נטישה מפחידים. גוגל תתחיל לסמן בקרוב אתרים איטיים במובייל, אז כדאי שתדעו איך להפוך אתר תוכן מזדחל למטוס סילון