"עבודת תוכן אסטרטגית דורשת מחברות ללכת נגד האינסטינקטים שלהן"

יעל דרומי, ממייסדות ובעלי Storiez, מתארחת בפודקאסט Ear Catcher ועושה סדר לכל מי שעדיין לא לגמרי מבין מה אנחנו עושים

יעל דרומי שלנו, ממייסדות ומבעלי Storiez, מתארחת בפודקסט הפרסום של מירן פחמן ומסבירה למאזינים למה בדיוק אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על תוכן מותגי. "תוכן זה דבר שהיית צורך באופן וולנטרי ואפילו משלם עליו כסף", אומרת דרומי. "זו תפיסת עולם שבה המותג מחליט שהוא מתקשר את העולמות שלו באופן רציף ובעבודה סיזיפית של Always On".

"
דרומי מדברת על השוק הישראלי, שצריך עדיין "להתבגר". "היום, בשוק בישראל, רוב התוכן מתורגם לפרפורמנס ברמה השטחית ביותר". היא מסבירה שעבודת תוכן אסטרטגית היא לא דבר מובן מאליו ויכולה להיות קשה עבור חברות. "זה דורש מהן ללכת נגד האינסטינקטים המידיים שלהן. תוכן לא מוכֶר מהיום למחר. הוא לא צריך להימדד בלידים. זו בניית מערכת יחסים איטית יותר, אבל בסוף התהליך היא הכי מתגמלת".

"
אז מיהו המותג הישראלי הראשון שהרים את כפפת התוכן המותגי באופן עקבי, מי החברות שעושות את התוכן הכי יצירתי בעולם, ואיזה טעויות פשוט אסור לעשות. רוצים לדעת? פרגנו לעצמכם קצת זמן כדי להקשיב. מבטיחים שתצאו מזה יותר חכמים.
הקליקו על קובץ האודיו כדי לשמוע את התוכנית.

 

רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!
"

עוד כתבות שיעניינו אותך

"תעשיית ה-Voice עושה יותר מידי רעש"

איש ה-UX הבכיר טל פלורנטין מפתח דרך חדשה לצרוך תוכן: המרת כתבות טקסט בסיכומי אודיו קצרים שאפשר לשמוע ברכב. אז למה הוא חושב שתעשיית ה-voice רועשת מדי?

האם צונאמי עומד להכות בשוק התוכן?

גוגל פוזלת אל עולם המלצות התוכן, עם קידומים שמסתמכים על העדפה ישירה של הגולשים. מה זה אומר על טאבולה ואאוטבריין?