אפסטור – החנות שהפכה למגזין

חנות האפליקציות של אפל הפכה לאזור תוכן עשיר – וכולם נהנים

אייפוניסטים שנכנסו בחודשים האחרונים לאפסטור כדי להוריד או לעדכן אפליקציות, גילו הפתעה נחמדה: עמוד הבית של חנות האפליקציות של אפל הפכה עבורם למגזין. באפל הבינו, אולי באיחור מסוים, שגם האפסטור יכול להפוך לאזור תוכן מרתק, שעשוי לעניין את הגולשים באפליקציות חדשות – ללא קשר לאפליקציה שאותה הם באו לחפש. השינוי הזה תקף כרגע רק לבעלי הטלפונים הניידים של החברה ולא לאייפד או מחשבי מק.
"
בין פרטי התוכן במגזין, שנקרא Today, יכולים בעלי אייפון למצוא סקירות על משחקים, "אפליקציה אחת ביום" (App of the day), רשימות נחמדות ("11 אפליקציות שיגרמו לכם לצחוק" / "10 משחקים מגעילים במיוחד") ושלל המלצות על הורדות שוות.

מגזין Today. מגדיל משמעותית את זמני השהייה באפסטור

באפל הגדילו לעשות והרחיבו את מנעד הנושאים גם לתכנים שהם מעבר להמלצות על הורדות. כך למשל, אפשר למצוא שם גם ראיונות עם יוצרים שפיתחו אפליקציות שהפכו ללהיט ("Meet the developer"), המלצות איך לעבור שלבים במשחקים פופולריים, ואפילו מדריכים בנושאים שונים כמו "איך לדבר עם הילדים שלכם על בית הספר".
"
יתרונותיו של המהלך, שוודאי הגדיל משמעותית את זמני השהייה באפסטור, ברורים: הגולשים נהנים מתוכן טוב והמלצות, ואפל מצידה נהנית מגידול מתבקש בכמות ההורדות (מן הסתם גם של האפליקציות בתשלום), שכן הגולשים מגלים אפליקציות חדשות שלא שמעו עליהן לפני כן. מצב קלאסי של Win-Win.
"
עכשיו נותר לראות אם גם המתחרה הגדולה, גוגל, תיישר קו ותקים מגזין בחנות האפליקציות שלה – Google Play.

 

רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

עוד כתבות שיעניינו אותך

הסושיאל עושה רעש – אבל יש פלטפורמה חזקה יותר

גם בקרב צעירים, המייל חי ובועט. לפי נתונים חדשים, דוא״ל עולה על הרשתות החברתיות בפופולריות, בהמרות ובהגעת המסר לנמען. הגיע הזמן שתשקיעו בניוזלטר שלכם

ה"אקשן" מתחיל שם: למה אסור לכם לוותר על סרטונים

אם כולנו צורכים כל כך הרבה תוכני וידאו, ממה נרתעים מותגים שעדיין לא מייצרים אותם? כמה נקודות למחשבה לפני שמוותרים על סרטון ששווה אלף תמונות