למה חתולים עדיפים על ילדים

חברת ביטוח אוסטרלית הקימה אתר תוכן מגניב ומקורי עבור אבות, וזכתה עליו החודש בפרסים ראויים בהחלט

כשאת הופכת לאמא (בעצם, ברגע שאת נכנסת להריון), את טובעת מיד בים של אינפורמציה. סבתות, אמהות, חברות, ספרים, מומחים, אתרי אינטרנט – נדמה שכל העולם רק חיכה לחלוק איתך את הידע העצום שצבר בנושא אמהות.
"
אבל מה עם האבא? חוץ מכמה בדיחות קרש של חברים לצרה, ההורה השני לא זוכה להתייחסות רצינית באמת. מגזיני גברים מעדיפים להתעסק בספורט, פוליטיקה ובחורות, ואיש לא טורח להכין את האב-לעתיד לעולם החדש והמאיים הצפוי לו.
"
חברת ביטוח הבריאות האוסטרלית HBF הרימה את הכפפה. החברה הוותיקה, הפועלת באוסטרליה כבר 75 שנה, ביקשה ליצור לעצמה קהל לקוחות נאמן בקרב האוכלוסייה הזנוחה של אבות צעירים, או גברים שנמצאים בדרכם להפוך לכאלה. היא העריכה, ובצדק, שכאשר המשפחה מתרחבת יש סיכוי גבוה יותר שהאב יחשוב על ביטוח בריאות – והם רוצים לתפוס אותו בדיוק ברגע הזה.
"
"שאלנו את עצמנו איך פונים לקהל הזה", מספר מנהל התקשורת של HBF, אנדרו וולטון, "הערכנו שגישה של הארד סייל לא תעבוד במקרה הזה, ולכן החלטנו ללכת על אתר תוכן. חשבנו שכתיבת תוכן איכותית לקהל הזה, שסובל ממחסור עמוק במידע וביחס, תייצר עבורנו קהילה משמעותית ונאמנה".
"
וכך נולד DAD, אתר תוכן מופלא שהושק – איך לא – ב-Father's day האחרון, בספטמבר 2016. תמצאו בו סרטונים, מדריכים וראיונות עם אבות מסוגים שונים, ובעיקר הרבה הומור ומקוריות ומעט מאוד מסרים מותגיים. HBF עמדה בפיתוי ולא פוצצה את האתר בנושאי בריאות שמובילים ישירות לתחום מומחיותה, אלא יצרה פלטפורמה עשירה ומשעשעת שמקיפה את כל הזוויות בעולמו של האבא החדש. את הצלחת האתר, אגב, הם עדיין לא מודדים בלידים לביטוח בריאות – אלא בטראפיק, שיעור מבקרים חוזרים ושיעור מנויים לניוזלטר.
"

"
"אל פחד, אנחנו איתך", נכתב בעמוד ה"אודות" של האתר, "כאן תקבל עצות אמיתיות מאנשים אמיתיים. לא תיאוריות מתוך ספרים, לא כל מיני תחזיות שאתה יכול למצוא בכל מקום, אלא המציאות עצמה – מצחיקה, שוברת לב, פרקטית, בלי עטיפות צלופן ובלי ציפוי סוכר. החיים עצמם, כמו שהם באמת".
"
בכל הנוגע לכתיבת תוכן לאתרים, הסטנדרט ב-DAD גבוה במיוחד. האתר מצהיר אמנם שהתוכן "נכתב על ידי אבות", אך ניכר כי עורכים מקצועיים עומדים מאחוריו. DAD מלא במדריכים שימושיים (יותר או פחות) כמו "מה התפקיד שלך בבית החולים" או "101 דברים לעשות לפני שאתה עומד להיות אבא", וגם מאמרים מצחיקים במיוחד כמו "למה חתולים עדיפים על ילדים", "איך לבחור שם שיהרוס לילד שלך את החיים" ו"מזל טוב, נולדה לך בת. מה עכשיו?!".
"
בפחות משנה, DAD מתגאה בלמעלה מ-660 אלף כניסות ובקהילת פייסבוק שמונה 42 אלף חברים. החודש רשם הישג מרשים כשזכה בהכרה בינלאומית, כש-HBF וסוכנות התוכן Mahlab זכו בזכותו בפרסי העריכה הטובה ביותר, ההשקה הטובה של השנה ואתר התוכן הטוב ביותר בתחרות השנתית של Content marketing institute. DAD מועמד גם לפרס המרכזי כ"פרויקט השנה", שיוכרז בוועידה השנתית של ה-CMI שתתקיים בספטמבר בקליבלנד.
"
ומוסר ההשכל? מקוריות, תוכן משובח, קהל מובחן, השקעה וריצה למרחקים ארוכים תמיד עובדים. נסו זאת בעצמכם.
"
רוצים לקבל את הסיפורים שלנו ישר למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו!

עוד כתבות שיעניינו אותך

כל שנייה קובעת: כך תגרמו לאתר שלכם להפסיק לדמם כסף

זמני טעינה ארוכים יותר גוררים שיעורי נטישה מפחידים. גוגל תתחיל לסמן בקרוב אתרים איטיים במובייל, אז כדאי שתדעו איך להפוך אתר תוכן מזדחל למטוס סילון

ה"אקשן" מתחיל שם: למה אסור לכם לוותר על סרטונים

אם כולנו צורכים כל כך הרבה תוכני וידאו, ממה נרתעים מותגים שעדיין לא מייצרים אותם? כמה נקודות למחשבה לפני שמוותרים על סרטון ששווה אלף תמונות